Kallt!

Ja, i morse när jag skulle cykla till bussen var det 3 MINUS ute! Kallt. Och dessutom hade mina växlar frusit så jag
fick bara upp den till 4:ans-.- fick trampa på! plus att min sadel var frostig så om jag hade setat på den hade jag blivit blöt i rumpan, haha.. Nej, inte kul alls.. kallt om örona också..

Efter skolan tog jag bussen hem till Ingels igen, för att sen äta en väldigt god grönsaks-soppa som mamma gjort! Och efter det, pannkakor :D hihi, gott gott. Så klart blev det us med Lillebror också! Spelade lite piano med.

När vi kom ner till Rättvik igen blev det att ta ut Tessan direkt. Kände för en promenad nere i samhället. Så vi gick ner dit, och ut på Långbryggan lite, sen blev det att ta några kort med min värdelösa dåligaste skit-mobil på bästa Tessan, i solnedgången på stranden. Där skulle ma haft en systemkamera!!! (eller i alla fall en kamera som är bra..)  Sen blev det att gå lite på stranden och busa och göra inkallnigar innan vi drog oss hemmåt igen. mysigt!
Men visst måste jag säga att man var lite på spänn när mörkret hade lagt sig, och man gick ensam där nere..

Om tre-kvar får vi reda på vika två som går vidare idag på Idol också!=) Hoppas på Minnah i alla fall!

I morgon skickar iv iväg beställningen av lite kläder från HM till vissa i familjen.
Ja ska dock bara ha dom här två godingarna!

Halsduk, 59.50 :-

tröja, 149:-




Kommentarer
Postat av: moath

sv: jag vet hihi! älskar dom :D

2010-09-29 @ 22:13:44
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: Emodia

Vill du bli Dagens blogg?! :D Gå in här: http://emodia.blogg.se/2010/september/dagens-blogg.html#comment och anmäl dig nu ! Vinnaren publiceras imorgon

2010-09-30 @ 20:33:18
URL: http://emodia.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0