Modern dans♥

Hejsan!!

Sitter och lyssnar på C.A (samma låt som i förra inlägget)
Kollade nyss om det blir någon modern dans. Och gissa vad.. Det blir ingen. Fyyy vad tråkigt!! Det är ju så J*KLA kul med modern!! Men jag tror att det blir akrobatisk dans i stället då.. funderade på jazz också men..
Aja, det är väl som det är..

Idag var det i alla fall en kort skoldag (y) Så jag åkte till Rättviksskolan och hälsade på mamma som är där och arbetstränar=) Så träffade jag Emilia och Jossan också :D Följde med Emilia till musikskolan innan jag åkte hem sen=) Väl hemma hämtade vi glada Erik på dagis <3 Gullunge! Så gungade vi lite hemma (:
Sen blev det mat och lite pianospel=)

Ska nog vara med Emilia sen också:)

Ha det bra! Pöss


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0