Ny blogg!!

God morgon!

Sitter i skolan och har precis fixat nya bloggen så att den se ut som den förra.
Efter som att den gamla inte visas i internet explorer, så fick jag göra en ny.. Tyvärr... tråkigt att få så lov att börja om när man väl har kommit en bit... :(
Aja, nu är det som det är. Men gamla bloggen finns i alla fall kvar=)

Igår var jag i skolan, som vanligt.. Sen gick jag upp till farmor för att hämta Tessan och min packning för att sedan åka hem! :) Det var verkligen skönt att komma hem:) Men doch fick man ju gå upp tidigt idag, kvart i 6! usch'

Vi börjar 9. så det är ett tag kvar, men ajg orkar inte skriva ngtn mer nu..
 Hörs i kväll!!

Ps, äntligen fredag, och idol ikväll :D


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0