Söndag..

Jaha, då var ännu en helg över! Det hinner inte ens bli fredag innan söndan är borta!! Herregud..
I morgon åker i alla fall Dennis med bussen ner till Rvk med mig, så man får i alla fall sällskap innan bussen går..
  Vaknade i alla fall upp och spelade lite piano, sen blev det fruksot, och sen till Emilia då det blev att läsa lite i engelska boken, lite film och att äta en VÄLDIGT god svampsmlrgås som Catrin gjort! muumms!'

På tidsag är jag i alla fall ledig!:D Då ska jag nog ha erik några timmar när mamma jobbar om han fortfarande e sjuk dvs.. Mot kvällningen blir det att cykla ner till Rvk tror jag. Tar nog inte bussen, för jag ville ha min cykel där nere.. Men att cykla en mil med Tessan blir mysigt i alla fall :) Ska då sova hos farmor alltså..

Nu sitter jag och kollar på nån film med Travolta. Och kollar runt på lite olika mobila bredband. + att jag vill ha en dator också! Men man kan inte få allt man vill ha...

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0