Christina Aguilera - Im OK

Nemne hejjsan!!
Nu är jag lite piggare än i morse;) men e ändå slut efter dagen..

Sitter just nu hemma hos farmor och farfar, där jag och Tessan ska sova inatt=)
Blir väl idol i kväll :D ÄNTLIGEN!!

I morgon slutar vi 11.10 så jag kommer att vara i Rättvik vid strax efter 12=) Så jag åker med mamma och hämtar Tessan här, sen åker vi hem=) Tidigt!!:D Ska även till Emilia nä hon kmmer hem=)
Så blir der dans p kvällen också!:D

På torsdag börjar jag 12 så jag sover hemma i morgon=) (y)

Och på fredag slutar jag 1. Skööönt!

Nu ska jag ta en promenad med Tessan innan det blir Idol=)

Dagens låt:

as bra! Från storytellers.. 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0