*28 April 2011*

Hejsan!
Sitter hemma hos Emilia och väntar på att hon ska bli klar med läxan...
  Sov hemma hos henne i natt och vi åkte till Mora med mamma och Lillebror nästan direkt på vakna.
Jag hade tänkt att köpa lite nya fiskar och sånt på djurmagazinet och "förnya" akvariet lite, men de har så tråkigt i Mora nu för tiden tycker jag. Man får ingen inspiration när man kollar i akvariena där, som Emilia säger. Det håller jag helt med om! Mycket roligare i Falun.

Och nu är det Torsdag! Snart Fredag, något jag brukar säga är skönt, men det betyder att lovet snart är slut!! Buhuu'
Men det blir säkert en bra helg!

Rätt gammlabild men den får duga =)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0