18th of August 2011

Då var denna dagen också vöer då! Gud vad tiden går fort, helt sjukt. Snart fredag igen också. (säger man ju inte nej till?)

Har nyss gått upp och satt mig i min otroligt sköna säng! skönt. Efter att ha hållt på lite i photoshop. :p Måste ju lära mig lite snart! haha

Dagen i skolan var väl rätt trisst, som vanligt. Och i morgon ska vi orientera och vi börjar inte för än 11. Så då kan jag gå upp halv 8! Får sova två timmar längre i alla fall! :D Dock tycker jag ju inte om orientering, och tråkigt som fan är det också! Men ettorna ska göra en vandring som vi gjorde förra året. Så jag borde inte klaga. Haha Dessutom slutar vi efter typ två timmar så! Sen är det helg! :D

Fotot är taget i våras tror jag (kanterna blev dock inte så  jämna, men det var en jobbig bakgrund till den...)

Kommentarer
Postat av: paulina hilding

ja tiden går verkligen fort!!

2011-08-18 @ 23:20:00
URL: http://paulinas.bubbleroom.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0