hot, hot, hot

Tjenare solstrålar!
Idag vaknade jag strax efter 10 (what?) och solen var huuur varm som helst!!
Men jag har ändå varit inne och städat rummet och bytt sängkläder. Riktigt duktig tycker jag att jag var!
Så har jag och Emilia tagit en rask promenad i gassande sol :)

Snart ska vi ner till Baggetorp för att sola och bada lite. Sitter inte helt fel en dag som den här.
Och ikväll blir det utgång igen! Det blir jag och Emilia och så sover vi i Vanjas lägenhet igen.
Och i morgon vet ni ju att jag ska ute med lite andra.
Det känns som att jag kommer att vara helt död efter den här veckan. Men det är bara Classic en gång om året!

Och så ska vi sälja mopparna som nu ligger på blocket. Äntligen säger jag bara! Så när dom är sålda blir det en ny fining hem! :D

Är på Emilias dator, har ingen bild. Så ni får en från fejjan! (facebook asså..)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0