I need some money

Ja, jag orkade fakstiskt komma in och skriva som jag sa att jag skulle försöka med. Men det är knappt! Är heeelt slut efter dagen! Först skola i typ 100000000000000000000... (osv)... timmar och sen har jag fortsatt med att käna pengar till mobilen. Trött som tusan är jag. Vill ni veta hur jag "får" pengar? sorry, bara att vänta! hahah
Kanske ska fixa en tävling? Där ni kan vinna... hmm.. en länk? nej jag vet inte om jag orkar nått sånt...

I morgon ska jag nog i alla fall köpa väskan som är såååå snygg! (sen ska jag inte lägga pengar på nått annat innan jag beställer mobilen, förutom Granny goes street)

God natt alla fina människor!

Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Schnygg! :D

2011-08-31 @ 18:43:14
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0