Inredning

Titta vad jag fick hämta ut idag!
Sängöverkastet som jag beställde från Jotex för nån vecka sen.
Så här ser själva överkastet ut. Men jag har färgen som är på kudden på bilden bredvid(benvit)
Zooma

Så hade jag beställt det här påslakasetet men det var tyvärr slutsålt så jag tar det i nästa katalog!
Zooma

Sängöverkastet har jag i alla fall tänkt att ha på den nya sängen som ska köpas... snart hoppas jag ;p
Och så tänkte jag ha ett fårskinn på sängkanten. Typ som det här ungefär. I stället för en filt som jag har nu.


Det är så himla mycket jag vill köpa just nu! Men pengar är ju som alltid ett stooort problem. haha
Men en ny vägglampa ska jag nog kunna fixa i höst när jag får lite mer pengar ;)
Den jag har nu är så himla ful! haha
Funderar på den här:
Zooma
Tror ni det blir snyggt? det tror i alla fall jag :p

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0