last day, of the summer?

Nu sitter jag i sängen och är helt slut!! Har känat ihop pengar till mobilen nu efter som att dom tydligen har sänkt priset!! =) MEN.... den är slut på nätet.... FAN! Men jag tror att den kommer upp igen. På Elgiganten alltså.
Hoppas hoppas! Men det står att den finns i varuhuset i Borlänge annars. Men jag skickade iväg ett mail och frågade för säkerhets skull efter som att det itne alltid stämmer det där... Och sen priserna också. Får hoppas påe tt possitivt svar!!

I alla fall så köpte jag väskan idag. Och jag hade ångest i affären om hur jag skulle göra. Men jag tänkte att om jag ångrar mig går det ju alltid att lämna tillbaka den. Så jag köpte den är och jättenöjd! =) (bild finns nått inlängg under)

I morgon kommer det att bli en tråkig sag i skolan. Men jag ser ändå fram emot morgondagen! För jag ska ÄNTLIGEN äntligen få åka till Persborg och träffa lite persborgare (dansare) för att ställa i ordning, prata shema, ledare mm. Och grilla. =)

btw, sista Augusti idag. Usch, vill inte!! Betyder det att det är höst sen då? Men när är höstdagjämningen. Eller fanns det någon sån? haha tänk vad man glömmer på ett år...

Natti!

Har ingen bild från idag så ni får en super snygg bild på mig och Louise (not)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0