Sista dagen, sista dagen...

Nu har Emilia precis gått och jag sitter framför facebook lite.
Dagen har varit helt ok för att vara en sista sommalovsdag. Ja, i morgon bär det tillbaka till skiten. Blää!
Men jag hoppas att allt kommer att ordna sig!
Så nu sitter man och längtar till fredag för första gången på länge. haha bra början Emma!

Så längtar jag till v. 36 också! För då drar dansen igång också :D
Hade tänkt pröva lite olika de två första veckorna då det är provomgångar. Så jag tänkt kolla Modern 2, Streetjazz 1 eller 2. Disco 1 eller två. Och kanske ragga 1 :) (siffrorna är nivåer) Modern och disco har jag ju gått förut och streetjazz och ragga har jag prövat också :) Hade velat gå på hiphop med det är ju på söndagar =/

Hörs i morgon! <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0