CCW

Nu har jag äntligen kommit hem!!
Känner mig helt död!! Men sitter jag taggar inför ikväll! Crusingen, bästa kvällen!!

Kvällen/natten var i alla fall bra! haha bra... Träffade några killar från Malung som blev sjukare och sjukare ju senare det blev. När vi lämnade dom vid typ 3 inatt så gick vi hem en stund och träffade sen Micha ett tag innan vi gick hem för att lägga oss. Det har då varit den sjukaste utekvällen jag varit med om! haha Emilia!!
Vi somnade i alla fall vid ca halv 6 riktigt och vaknade halv 12. Så inte mycket sömn inatt...
Och Sara tala om för mig vid 4 inatt att jag ska jobba i morgon på classic klockan 20-03.00... haha herregud, hur ska detta gå!?

Om en halvtimme ska vi till Emilias familj på middag. Trevlig trevligt! :)
Sen åker vi ner igen ;)

Ha det gött!

***blir tyvärr ingen bild idag***

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0