Äntligen Jullov'

Nu är det jullov! Så himla skönt! Slippa dom där jäkla läxorna, tidiga mornarna och passa alla tider...
Redovisningen som vi hade idag gick helt okej och efter åt hade vi en liten mysig avslutning med klassen, med julklappar och allt! Vissa bättre än andra. Snälla lärare har vi i alla fall ;) Man fick ju välja vilken man skulle ta så jag tog bara nån och det visade sig var popkorn i den. En hel jävla påse all by my self. Ja, myyycket bättre än de brysseolkol som några fick haha! Skojsigt...

Nu ska jag ta och se på Honey 2 som jag varit sugen att se ett tag nu. Och käka popkron ;)
Skänker en lite tanke till Emilia som blivit sjuk lagomt till lovet också :(

Här är min pyamas också: Cubus 199:-
Galet fjollig men gullig t-shirt! ;D





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0