inte haft någon ork

Hej! 4 jäkla dagar sen jag bloggade sist! Har gått in på bloggen flera gånger, och sen inte orkat skriva och loggat ut... Jag har inte haft nån ork alls!!

Idag har jag i alla fall varit till Falun med Emilia och shoppat lite. Shoppade inte loss totalt men, det blev lite grejer ändå! :) Ni får se i morgon. (ska försöka lägga upp bilder i alla fall!)

Veckan har varit bra. Gått fort och jag är nästan helt frisk nu! Efter mer än en månad...
Någon dans blev det inte i tisdags heller, för jag orkade verkligen inte åka ner.

Igår hade vi prov i Hälsopedagogik vilket jag tror gick rätt bra. Så himla skönt att ha det avklarat nu! Slippa plugga till det mer. Så har vi börjat med ett grupparbete på alla bf-ämnena, om mänskliga rättigheter. Känns ganska drygt med det är bara att göra det.

Liten sneak peak på dagens inköp


så här såg jag ut i håret i onsdags och torsdags :)


här hade det regnat på det också...


inte bästa bilden...

och här har vi en liten outfit jag satt ihop för nån timme sen.. :p

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0