Ragga / Dancehall ♥

Nu är dansshowerna över. Känns både bra och dåligt. Skönt att äntligen få slappna av, men tråkigt att det inte är dans för än nästa termin igen...
Så i morgon ska jag sova ut -efter som att jag är ledig- innan jag och mamma drar till Mora för att handla julklappar och så ska jag kika på ett par nya vinterskor...

Här är i alla fall en video på Raggan från dagens show. Jag står näst längst till höger :) Men det syns asdåligt då det är min sugiga mobilkamera... Så det är mycket detaljer och rörelser som kommer bort :( Bättre än inget i alla fall?

Kommentarer
Postat av: kiba

Jag läste det du hade skrivit i bloglovins, "vill du synas här" grejen. :)



Jag tänkte att det var du som dansade i en musikvideo, för jag medverkar/är med i musikvideos själv som skådespelare & dansare, men..mhm, lämnar en kommentar ändån. ^^

Vill du svara tillbaks: http://wolfkiba.blogg.se

2011-12-19 @ 23:32:17
URL: http://youtube.com/user/wolfkiba1

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0