Torsdag

Nu har jag precis satt mig i sängen och är jättetrött i kroppen. Har tränat med Emilia ikväll och det var riktigt skönt den här gången!
Bloggade inget igår för att jag helt enkelt inte hade tid... Skola på dagen, sen var jag med Emilia hela eftermiddangen och kvällen, sen sov jag där inatt också. Vi somnade faktist elva så det gick ju bra i morse i alla fall.
Idag efter skolan gick vi till Fricks för en fika, sen blev det hem och skriva på Livsstil-uppsatsen...

I morgon är det Gymnasie fest i Rättvik också, som vi så klart ska på. Åker ner till en lägenhet Rättvik och fixar oss och förfestar lite några timmar innan det börjar.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0