Worn out

Herregud vad trött jag är! Helt slut i kroppen verkligen. Efter fyra dagar med först fest sen massa dansshower så har jag gått i Mora hela den här dagen... Julklappar hittade vi ju också. I alla fall några. Jag har mina mor- och farföräldrar kvar, men det är inte svårt att hitta nått i Rättvik och jag vet redan vad jag ska köpa :)
Så har jag äntligen köpt en ny pyamas! Behövde ett par nya byxor då mina började bli för korta. Så t-shirt och byxor följde med mig hem från cubus. Bild kommer nog i morgon! Skön är den i alla fall.

Kan ni fatta att det bara är fyra dagar kvar till jul? Fyra! Känns som att juletiden nyss började ju. Och jag hade tänkt att vara ute i tid med julklappar i år efter som att det alltid är så stressigt dagarna innan. Men jag har nog aldrig varit så i otid nån gång förut haha'

gonatt

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0