Fredag!

Efter en förkyld dag i skolan beger jag och pappa oss ut på lite biljakt -asså, inte jaga en galning i en bil, utan försöka hitta en "ny" bil, ja ni fattar!- och köp av garderob och lite annat. Vi hittade inge bil, eller jo, men den var såld. En assnygg volvo xe70, svart/vidröd. Men en garderob vart det! Äntligen. Men mitt rum ser just nu ut som lite av en katastrof, med grejer som från bokhyllan spridda över golvet.
Det var ju så här att pappa sa: -ska vi börja skruva ihop garderoben då? - Ja sa jag, jag kommer alldeles strax!
Sen ser jag att pappa direkt lägger sig i soffan, och vad gör han? lägger sig och blundar i typ fem sekunder och somnar! Typiskt! Så nu är det inte lätt att ta sig fram här, bland grejerna.
aja skit i de nu. När vi väl var hemma och hade smaskat i oss supergoda pizzor(förutom att det här var den starkaste jag nånsin ätit!!) så kom Emilia hit. Känns som att det var evigheter sen vi sågs sist!! Tror det var i Söndags.
Kul var det i alla fall!
'
Skulle ta en bild på dagens outfit innan jag bytte om till mjukis, men det gick inge vidare då jag bara hade mobilkameran i dåligt ljus. Det får helt enkelt blir en annan gång.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- trevlig helg!

2011-02-05 @ 03:22:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0