Ledsen :'(

Kom hem från skolan och träning på koppjärk för lite mer än 2 timmar sen. Skönt att få träna!!
Skoldagen har varit bra och avslutades med rolig gympalektion med roliga vänner i en riktig gymnastikhall med massor av grejer i.

Men förutom vännerna i skolan så är jag ledsen idag. Jätteldesen!! För det är så här att Emilia troligtvis ska flytta till rättvik ganska snart. Jag blir helt själv här uppe. Hur ska jag klara mig utan dig här!!? Du är av de bästa människorna som finns!! Tur att det inte är mer än en mil.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men gumman, var inte ledsen! Vi kommer kunna ses i alla fall, och bada i Gärdsjö och allt de där vi brukar göra!

Puss å kram!! <3 ses & hörs! :)

2011-02-24 @ 21:40:07
URL: http://www.emiliasp.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0