Saknar dans saknar dans... jag saknar persborg...

Tjosan!
Jag blev hemma även idag, men i morgon ska jag nog ta mig till skolan!
Hoppas också på att få USB-minnet av Pontus i morgon så jag kan installera Photoshop nångång! (han har glömt det i 3 veckort nu ?)
'
Snart blir det top model för min del. Det börjar dra ihop sig nu! Fem kvar.
Lite tidigare idag tittade jag och mami på Project Rumway som även det börjar dra ihop sig till final!
Eller, dom är tre kvar och höll på med sin final-kollektion nu. Spännande!
'
Nej nu vill jag blir frisk så jag kan åka ner till KoppJärk för träning igen!
Och guuuud vad jag saknar dansen!!!! Hur ska jag klara en termin utan dans!!? För resten så fick jag reda på vad temat för showen som blir ivår kommer att vara. Tema Persborg. Så klart! Sista terminen på älskade Persborg. Jag saknar saknar saknar saknar!!!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0