Träning

Hejsan!
Det har inte blivit så mycket bloggande på sistonde. Men jag har inte haft så mycket tid till datorn den här veckan.
Men i morgon är det sista dagen i skolan, sen får jag helg efter som att vi har studiedag på fredag. Weeiiii!!
G I L L A S ! !

Vid 6 åkte jag och Emilia ner till Koppjärk för att träna och vi åkte hem vid halv 8 igen. Det är så härligt att känna att man verkligen gör något bra för kroppen på sin lediga tid, istället för att bara sitta hemma och dega ;)
Och det är en så härlig käsla efter träning också!

Nu har jag nyss kollat på första avsnittet av Glee som nu går på TV11. Jag har faktist inte kollat på mer än ett avsnitt av förra säsongen förut. Men det var ju superbra ju! :D

Måste bara berätta om skoldagen också!
Vi var först på lassarettet på en föreläsning med Patrik Pelosio, vilken var riktigt bra! Sen satt vi små grupper och pratade med han. Det var verkligen den bästa föreläsningen jag varit på! Nån av er har säkert varit på nån föreläsning eller i alla fall hört talas om han, för han var varit på tusen skolor i sverige och han var en av Sveriges värsta brottslingar. Han har även skrivt boken "Jiddra inte" som även finns som ljudbok. Tror jag ska läsa den.
Den handlar om hans liv och allt är verkligehet bara att han bytt ut namnen på personerna i boken, och han skriver även ner hur tankarna gick i huvudet osv...
Jag brukar itne vara så intresserad av försläsningar, men den här var verkligen bra. Tummen upp på det!

Ha de bra, hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0