Burlesque

Nu är jag på bättre humör! Har nyss tagit en dusch efter att ha sett på Burlesque, igen. hehe men den är så bra!!
Nu lyssnar jag på låten "Bound to you" från filmen. Så himla bra låt!

Ikväll ska vi tydligen grilla. Mumsigt!! Vädret se inte så lovande ut nu, men det skulle förmodligen bli bättre sen :)
Och så skulle ju Emilia och jag åka till Levins för lönegrejer idag också.

Så här ser jag ut idag. Ville ha nå mjukt och skönt en sån här dag. Så linne och mjukis blir ju perfekt! :p
Linnet ville dock inte fasta nå bra på bild idag, så ni får bara detaljer.



**Ljuslila långt linne med knappar**

Bilderna är tagna med mobilkamera så kvalitén är dålig..

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötnos! allt bra med dig idag? :)

2011-07-02 @ 15:38:41
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Cajsa

hehe tackar.. ^^

jo det är bra med mig. trött dock..xD hehe...det är bara för att det är så dåligt väder..xD hehehe göres?

2011-07-02 @ 16:27:28
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0