Dagen mm.

Idag var det sista jobbdagen på Levins: Vi kunde tyvärr inte komma dit och jobba nästa vecka som det var sagt efter som att det inte fanns mer för oss att göra! No more money for us...
Efter jobbet åkte vi (Emilia och jag) ner till hennes mormor (som är frisör) för att hon skulle klippa sig. Och klippt blev det! Kortkort! Men det blev snyggt, och fräsht! :) På tal om det så beställde jag en blekningtid på Eva´s för en stund sen! Så jag ska dit den elfte. Utväxten behövs fixas och underhåret ska blekas. Nu är det dags att bli riktigt blond!! :D

Igår blev det jobb och sen mycket sol och bad! Och bad blir det förmodligen lite senare också =)

Pusshej!

Bad i Eriks pool :p <3


Emilia klipper sig!


Resultat! (dålig kvalité, förlåt)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0