Shopping!

Hej på er!
Sorry att jag kommer in och skrivet så sent! Men internet har krånglat hela kvällen!!!
Jag har i alla fall inte gjort så mycket mer än att ha tagit en lång och härlig simmtur med Emilia i Gärdsjön ikväll. :)

Nu har jag tagit lite kort på allt och tänkte visa er vad jag fick med mig hem idag! =)

gina tricot


Jeans - 499 kr, 199 kr



T-shirt - 99 kr


blus - 199 kr

H&M

Tröja - 199 kr, 100 kr
sista tröjan av den sorten som fanns på hm! Fint mitt ben såg ut då...


Pyjamas-shorts - 149 kr

Åhléns



Ögonfrans/bryn färg - 95 kr
Solglasögon - 99 kr
Mina solglasögon gick sönder så nu ahr jag köpt ett par nys lika dana :)

Jag har tyvärr inget kort på skorna jag köpte. Men det kommer i morgon!

Go' natt! <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0