21 Juni 2011

God morgon!
Åh vad härligt med sol när man vaknar!

I natt har jag inte sovit många timmar. Gick upp och la mig vid kvart i två. Och sen låg jag vaken till kvart i tre.
Det började med att jag hade en ganska stor spindel på handen direkt jag släkte lapan. Sen när den "var borta" så kom det direkt en lika dan, fast mindre på handen igen! Och så gick jag upp för att kolla om jag hade nån i håret, då jag såg nått på golvet. "Bara det inte är de jag tror att det är" tänkte jag. Jodå! Då låg det en liten larv på golvet. Jag tänkte att det var droppen... Så jag skakade av mitt täcke och kudden och gick och la mig på soffan utanför... Och det kändes som att allt som rörde sig på mig (som att håret glider för ansiktet t.ex) var spindlar. usch asså! Hemsk!! Så nu kan jag verkligen säga att sängkläderna ska bytas och dammsugning i rummet. Annars sover jag inte där nå mer!
haha så vare i alla fall.

Idag har jag lite fullt upp. Jag ska lämna Erik på dagis vid nio och sen städa lite hemma. Vid ett åker jag ner till Rättvik för att handla till ett litet "kalas" som Erik's dagis ska ha idag. Och det börjar fem. Plus att jag ska hinna åka till Levins och prata om sommarjobbet.
Lite hektiskt!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

lite morgontrött fortfarande bara men annars bra. :)

2011-06-21 @ 10:45:56
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0