Glad Midsommar!

Nu är det då årets Midsommarafton. Grattis måste jag också säga till Emilias lillebror Joakim som fyller 12 år idag! =D

Igår var jag, pappa, Dennis och hans flikvän Sara med hunden Bella, på midsommartrav.
Det var kul att komma dit efter att inte ha varit där på ett bra tag!
Och efter travet var gruppen "Style" som förut hette "Freestyle" där och uppträdde. Det var super bra verkligen! Coolt att se och höra dom på riktigt efter att man lyssnat på dom så mycket när man var liten =) Dom var lika bra live som på skivan i alla fall! "Dover-Calais" är den enda låten jag spelade in och den finns här nere.

Idag vaknade jag kvart över 11 (skönt att sova ut riktigt) och gick upp för att plocka blommor till Midsommatstången vi ska göra sen =) och till kransarna så klart!
Sen har jag bara gjort mig i ording och hjälpt mamma med maten, som snart är klar.
Ikväll ska jag åka ner till Rättvik för att möta upp Emilia, Elias, Max (hoppas det blir fler också :p ) för att vara på stranden. Härligt! =D

haha lägg märke till gubben i beige skinnjacka. Skit full och helt extas (ni skulle sett i första låtarna!)
Och sen killarna som dansade framför mig efter typ 2 min av låten.

Men man kanske måste vara där för att se det roliga i det x)


Så här ser jag ut idag.
Och ett par jenas till skjortan :p

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0