Välkommen sommar :)

Hej på er! Och Hej SOMMAR! Visst är det sköt att värmen är tillbaka? Och att sommarlovet alldeles snart är här!! Gud så härligt :) Just nu ligger jag i solen och steker vilken jag gjort typ hela dagen. Men man måste slappna av ibland också, eller hur? Tyvärr så har det varit lite molnigt fram och tillbaka här hela dagen, men gårdagens väder skulle komma tillbaka redan i morgon. Skönt! Jag har även haft Erik hela dagen efter som att mamma är sjuk och pappa jobbar... Men det har varit kul! :) Just nu sover han, så man får passa på att slappna av riktigt nu! Som ni ser så sitter texten ihop pga. att jag skriver från mobilen, tyvärr.. Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att datorn kommer nästa vecka. Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0