Fettis-dag?

Fettisdagen?
Är det Fet-tisdag eller fettis-dag? jag har alltid trott att det heter fettis-dag. (asså, fettis som typ "tjockis" eller nått, att man ska typ "tjocka"...) Men så kanske det inte är? O.o haha jag är nog bara blåst... hehe' x)
Jag åt i alla fall en semla idag, eller ialla fall en halv :p

Nu har jag äntligen tid att blogga! Jag sitter och tittar på Sofias änglar just nu och det är alltid lika sorlirgt!!
Jag har varit så trött hela dagen och mått illa till och från hela tiden! Och det var ritkigt skönt att komma hem och dusha, äta och slappna av!!

I morgon hörde jag att vi skulle få sluta ett =D Hoppas att det verkligen är så också!! SKulle vara så himla skönt!!
I så fall skulle jag kunna ta bussen kvart i två från falun och vara i rättvik halv tre och ta bussen hem direkt och då vara hemma en och en halv timme tidigare! =D
Men helst av allt skulle jag vilja stanna hemma hela dagen...

Den 25'e är det för resten Gymnasie fest i Rättvik igen! Och det blir ju roligare ju fler som kommer!
Förra gången var det super bra! Så kom kom kom!
Just nu är det mer än 130 personer som ska komma


Kommentarer
Postat av: Sannie

Tack för tipsen! PHU! inte lätt, men jag tror jag hittade något i eftermiddags ^^''

2011-03-08 @ 21:49:30
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

petshop till den yngsta, lego till killen och en pyssel/ritar bok + pennor till den älsta

2011-03-08 @ 22:29:29
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

petshop till den yngsta, lego till killen och en pyssel/ritar bok + pennor till den äldsta

2011-03-08 @ 22:29:40
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0