Måndag

Idag har varit en dag med magont till och från hela tiden. Superjobbigt!
Men annars har jag väl inte gjort så mycket. Bara lyssnat på musik, kollat på tv, varit med Lillebror och lite sånt.
Jag fick för resten ett tfn.nummer till chefen på dagiset så jag kan prata med henne om sommarjobb. Så vi får se då! Det skulle ju vara super bra om jag fick vara där i två verkor i sommar! :)

Just nu sitter jag under täcket framför tv'n och kollar på En unge i minuten. Bra program faktiskt!
Och innan det såg jag på familjen annorlunda som är ett av mina favorit-porgram!

Go' natt! <3

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ska iväg som AU PAIR i USA, vad kan man köpa till en 11årig tjej, 8årig pojke och en 6årig flicka?! o__O

2011-03-08 @ 10:08:17
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0