Mora - Converse

Helluu!

Nu är jag (äntligen) hemma efter en solig dag i Mora! Det var dags för mig och farmor att ta en tur in till stan och till Noret. Och guess what! Jag hittade äkta converse för fem hunda! Det blev röda den här gången. Vårens första viktiga inköp klart :)
Och så var vi till dollar Store också där jag köpte ett par nya gardiner till mitt rum, billigt och bra ;) Dom kommer upp i sommar. Och så köpte jag lite annat.

I kväll blir det bio med Emilia :) det blir "Hur många lingon finns det i världen" med glad huddig gänget ni vet? :)



Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 11:58:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! Googlade på Converse i Mora och så kom ditt blogginlägg upp. Tänkte höra vilken affär i Mora du köpte dem på? :)

2011-03-27 @ 21:55:40
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0