Dagen, klänningar... :)

Hej bloggers!

Har nyss ätit en ritktigt god pizza och sen ritat med Lillebror :)
Och nu lyssnar jag igenom lite musik som jag ska mixa lite med =D
  För övrig har dagen varit bra, och vi fick sluta 20 över ett så jag kom till rättvik halv tre och tränade direkt :) Det känns riktgit skönt att ha tränat igen!

Igår provade jag kläderna jag hade på avslutningen i nian, och så en annan sommarklännig :)
Här har ni några bilder. Men klänningen från nian ser inte ut så där, hehe. Jag knöt ett band så att den blev lite tightare igår. Men på avslutningsmiddan hade jag så klart den som den skulle vara! Och en fin sjal till, och mammas brölloppsskor :)

Den här klänningen har egentligen axelband som jag bara stoppat in.
Köpte den på Veromoda för 500 om jag inte minns fel.
Den går ner till mitten av smalbenen typ.


Avslutningsklännigen
Den har en stor vit rosett över bysten.
hehe, den har blivit lite kortare på
mig sen dess x)
Köpte den på Only.


Kommer in med dagens outfit sen :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0