Dagen, sång, fest !

Nu har jag nyss ätit kvällsmat och skulle vilja titta på big brother, men pappa har så klart tv'n med alla kanalerna på... Så jag får sitta här ett tag till. Hoppas att jag hinner kolla lite i alla fall! hehe
'
För övrigt har dagen varit ganska bra och vädret har varit kanon bra! Men tydligen skulle det blir kallare från i morgon.   Jag hatar att säga MEN efter att man sagt något bra, för då vet man att det ändras till något dåligt! usch'
Nu på kvällen har vi ätit lite glass och sett på Huset fullt av hundar :) Och jag har pluggat lite också. Helt värdelöst...
'
På torsdag ska Emilia sjunga på lunchkonsert så jag måste försöka smita ifrån skolan på nått sätt halva dan! Jag måste dit och se!! Jag fixar det Emilia! =P
'
Och på fredag är det gymnasie fest också. wihoo! Men det var nå soldiertema? låte lite töööntigt tkr jag men det var nåt speciellt. Fast för mej blire nog vanliga festkläder efter som att jag inte visste att det var det temat för än igår. hehe, efter? Får se om det är förfest nånstans om man i så fall ska dit innan efter som att det bäörjar nio. Men troligtvis blir jag hemma innan, som vanligt ;)
'
Go natt!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0