MobilBlogg

God morgon! Idag vaknade jag med strålande solsken utan för fönstret. Så himla härligt! Nu sitter jag och väntar på bussen till falun... Vi har nationella prov i matte direkt på morgonen och sen har vi bara lite teori sen slutar vi senast 2. Och på fredag är jag ledig vilket känns väldigt skönt! Perfekt dag att åka och träna på. Men, jag har åkt på en dryg förkylning så nu rinner det ur näsan konstant! gud vad jobbigt. Hoppas verkligen att jag får datorn idag! Vet ni att den har varit inne i mer än 6 veckor! Usch och fy. Jag börjar vänja mig att Bloggar från mobilen, tyvärr... Hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas du blivit frisk nu<3

2011-05-21 @ 19:40:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0