Nationellt prov :O

God morgon!
Sitter i skolan och gör typ ingenting efter som att jag är klar med allt i svenskan :p
Men är lite nervös för att vi ska har muntliga nationella prov i Engelska snart :o läskigt!
Men det går nog bra. (hoppas jag)
'
Och vet ni! Jag har hittat en skinnjacka som jag kanske ska köpa idag :p Men den 'r inte helt perfekt för jag vill ju såg ärna ha med dragkedjor på fickorna. Eller åtminstonde en dragkedje detalj... Men vi får se, får prova den idag. :p Om inte annat kanske man kan sy på en detalj men det är rätt svårt att sy i skinn så vi får se hehe ^^
Det känns lite tråkigt att gå runt och leta hela tiden också för jag vill ju ha en nu.
'
hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Skönt att vara klar med allt i svenskan! :D

2011-05-13 @ 18:23:48
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0