far away, no, I'm still here

God morgon!

Sitter åååterigen i skolan med ett åååterigen tråkigt skolarbete. Men nu är jag snart klar. Så jag kan ta det lugnt nästan hela eftermiddagen(fram till 2) sen ;p
Jag funderar på om jag ska prata med frisör tvåorna idag och kolla om dom kan bleka slingor i mitt underhår snart också. Vill bli ännumer blond, och så blir det ju mer blekt till sommaren också, wihoo! Men det har slitits mycket på sista tiden, för jag både fönar och plattar. illa>.< Men jag ska försöka att ta det lite lugnt med plattningen nu, och sova med fläta, som jag hört är bra för håret. Så det smartaste är ju itne att bleka håret ;) Vill egentligen rakpermanenta det också, men då kommer mitt hår att blir så himla risigt och superslitet, så nej

Jag hittade ingen topp igår, men jag ska kolla vidare idag. Hade inte direkt mycket tid på mig...
Men det ska nog lösa sig!

   osminkad...


Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

Att rakpermanenta ett blekt hår går typ inte. Inte utan att håret kommer bli förstört iallafall. Det ända du kan göra för att ditt hår ska bli friskt är att låta bli att platta, inte tvätta det så ofta och klippa dig ofta så inte ditt hår går av :)

2011-05-25 @ 11:13:04
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0