♥Fars dag + KP

Sitter nu i min NYA säng och ska strax sova. Har precis lagat två par jeans. Blev ganska okej.

Dagen har i alla fall varit bra, med en början hos Emilia som jag sov hos och sen blev det Persborg dör vi hade lite workshops, kollade på förförra showen Along the Street, åt mat, Persborgs sista ghostround och planerade lite till de nya danslokalerna. Trevligt var det i alla fall :)
Kom hem vid halv åtta och tog en dusch.

Och så var det fars dag idag också. Pappa fick lite trisslotter. Nitlotter!
Tyvärr hann jag inte fira han något nästan...

I morgon är det i alla fall dags för skola igen. Men jag har bara Idrott och naturkunskap och sen slutar jag vid lunch.
Rätt skönt schema man har när man börjar om ettan! he he...

God natt♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0