God natt ♥

Go kväll! Jag sitter här i min säng och tittar på Beck. Har sett den förut men ändå spännande som tusan!
Träningen gick i alla fall bra men det kändes i kroppen att jag inte tränat på ett tag nu och att jag inte är frisk. Men gud så skönt det är efteråt! Så nu känns det rikigt skönt att få krypa ner i sängen.
I morgon är det dags för skola igen då. Jag deppar inte i alla fall. Närmare jullovet och dessutom är det inte en lång dag i morgon. Skönt. Lång idrott och lång naturkunskap står på shemat för mig. Ska även ta och köpa en ny hår-inpackning i morgon också. Min är helt slut och det känns verkligen att jag inte hade i nån idag. Usch...
God natt♥


*gammal bild*

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0