Lördagen

Nu sitter jag och myser med Tessan i soffan nere samtidigt som jag kollar runt på lite bloggar.
För nån timme sen fixade jag min nya säng så nu står den där helt nybäddad =)
Ni får nog bilder i morgon.

Annars har dagen varit bra. Farfar fyller 67 idag så vi har varit där och hälsat på och nu är dom här och ska sova över. Trevligt :) Ska äta räkor och baguetter i ungn sen, samt se Så mycket bättre.

I morgon ska jag förmodligen till Persborg på Medlemsdagen. Det blir den sista på Persborg innan vi byter lokal. Sorgligt! Men det ska ändå bli skönt så att man slipper bli "sjuk" när man är där...

I alla fall så börjar min förkylning att blir bättre. Näsan är snart bra men jag hostar fortfarande en del än. Och Erik's ögoninflammation börjar ge sig också :)

Ha en bra kväll! ♥

btw, våra supergoda middag som bestod av Lövbiff, potatisgratäng och lite grönsaker.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0