sjukling

Sitter i mitt nystädade rum och ska strax gå ner och baka lussekatter med mamma :)

Så vill jag säga att att jag är ledsen för usel uppdatering, men jag är fortfarande sjuk och har inte haft nån blogglust eller ork. Jag undrar verkligen när jag ska bli frisk. 3 ½ veckor har jag varit sjuk nu...

Helgen har i alla fall varit lugn. Och lite julpynt har kommit upp här i huset, efter som att det är första advent idag :)
Jag ska pynta lite i mitt rum sen också.

Ikväll ska jag träna med Emilia för första gången sen jag blev sjuk också. Jag orkar egentligen inte, men jag känner att jag behöver komma igång lite nu. Jag får ta det lugnt helt enkelt.

Hörs nog sen igen! ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0