Torsdag

Pratar med Emilia på facebook lite nu och nyssnar på musik.
Har nyss ätit snitsel och potatis med beasås till. M U M S !

Men jag måste ha blivit besatt efter Twilight filmerna. Drömde hela om att jag var med i Twilight. Sen vaknade jag på morgonen, och sen halvsov jag igen, och drömde om det, igen. Så höll jag på sådär. Sjukt!

I morgon åker jag i alla fall till Borlänge för att "umgås"(partaja) med några kompisar som jag gick med i Falun. Har inte träffat dem på 7 veckor ju!!! Men tyvärr kunde i två komma :(  Saknar er! ♥
Sjukt att man träffades nästan varje dag och sen helt plötsligt ses man aldrig.

Och visst blir det mörkt ute fort nu! Fy sjutton vad dagarna går fort nu...

Jag, Louise & Madde på idrotten förut. Halebob...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0