I'm Back!

Hej på er!! Nu har jag inte skrivit sen i fredags, men jag har faktiskt inte varit inne på datorn sen dess heller. Helt sjukt jag vet. Men jag behövde ta en lite paus från internet och hela kittet.

I alla fall. Festen i fredags var, bra. Mycket trevligt med roliga människor :) Dock blev lördagen inte riktigt lika rolig. inte alls. Haha nog om det.
Jag hade ont i halsen redan i torsdags och i lördags hade jag så gott som tappat rösten men nu är det bättre.
Men jag har dragit på mig en riktig förkylning. Torrhosta och en näsa som inte går att få luft med...

I måndags började ju skolan ingen. Men det gör inget eftersom att jag numera trivs riktigt bra efter att jag bytte :)

Igår var det ju tisdag vilket innebar ledighet för min del. Så jag tog bussen ner till Rättvik med Tessan för miljöträning och sen på kvällen blev det lite dans på Persborg. Och på tal om dans så är det medlemsdag på Söndag som jag tycker att alla Persborgare ska komma på. Blir askul!

Den här dagen har varit helt okej. Började med skola och sen lite god middag och bus med Lillebror hemma.
Så nu har jag nyss tagit en dusch efter en långpromenad med Emilia :)

Så har mina senaste dagar sett ut. Inget intressant med nu vet ni ;)

Hittade för resten den här mysiga tröjan på Melrose i Rättvik som jag funderade på att köpa men den var tyvärr lite dyr...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0