MobilBlogg - på väg från Falun

Nu sitter jag på bussen från Falun... Det gick bra i skolan och jag är utskriven så fort jag skickat tillbaka pappret. Skönt att ha det avklarat :) Jag passade på att köpa ett nytt headset på stan också efter som att Erik har ätit upp mina andra... Och så ett silvershampo. Ska bli spännande att prova! Jag kommer väl inte se klok ut. ;) Till headsetet köpte jag i alla fall en adapter efter som att jag har sony ericsson. Men jag oroar mig för att den inte ska passa med headsetet. Och så lär det ju vara. Min vanliga otur. Nu ska jag nog sova lite tror jag... Jag har så himla lätt att somna på bussen från Falun! Särskilt nu när jag är trött :p Natti^^

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0