Ny vecka, nya planer

Sitter och har kollat lite på Modelljakten avsnitt 5. Har dock bara sett 1 och 2 så jag har inte koll på vilka som gått vidare. Men jag tänkte börja kolla riktigt när finalen drar igång.

Annars har dagen varit helt bra. Började med Innebandy på idrotten. Älskart! Det påminde mig verkligen om varför jag ville börja träna innebandy när jag var yngre. Tyvärr så började jag aldrig men det skulle vart kul!
Sen hade vi naturkunskap i 1½ timme (!) Pluggade bara till provet som är nästa vecka.
Som vanligt hade jag "dötid" innan bussen gick hem, (haha dumt att sluta så tidigt ändå ;p ) så jag gick till mammas jobb och var lite social.
När jag kom hem var jag supertrött efter som att jag sov ganska lite inatt så jag slockade ganska snabbt!

I morgon är jag i alla fall ledig så då blir det en liten sovmorgon, sen ta det lite lugnt och kanske måla naglarna igen? Tar i alla fall bussen ner till Rättvik mitt på dagen för att Miljöträna med Tessan min lilla vovsing =)
Så ser planerna ut i morgon, än så länge...

Har ingen bild från idag, men ni får nöja er
med en bild från i lördags.
Super dåligt kvalité jag vet!
Men jag ska försöka lämna in kameran så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0