slänger in ett rätt ointressant inlägg

Sitter mitt nästan nystädade rum, ska bara dammsuga och skaka mattorna sen är jag klar.
Har inte gjort så mycket idag. Bara latat mig. Sett på Pappa på burk som gick canal+. Helt okej film.
Mamma och Erik bakade lite chokladbollar som jag ska ta och smaka på sen. Mumsigt

Ska ta och slå en pling till Emilia och höra när vi ska träna snart också. Känner mig inte på något träningshumör direkt, men det är bara att ta tjuren vid hornen och köra. Får ju inte börja slarva när man äntligen kört igång igen!

Hörs sen ♥

Rätt ful bild, osminkad men ni får se den ändå bara för att jag känner mig snäll idag ;p

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0