so damn tired

Äntligen kan jag nog bara säga. Äntligen får jag lägga mig i sängen!
Har inte sovit så mycket inatt. Kunde inte somna för än efter ett! Och sen vaknade jag nån timme senare också för ett toa besök (hah*) Sen skulle man upp halv 7. Och den långa dagen på veckan var ju idag, så klart. Gissa om jag var totalt DÖD när jag kom hem.

Annars har dagen varit bra. Intressant dag i skolan, ungefär som vanligt. Sen när jag kom hem blev det lite god köttgryta som mamma gjort. Älskart!
Lite handling och TV på kvällen, inget intressant att veta.

I morgon slutar jag i alla fall 11.40 så jag ska käka lite lunch med tjejerna i skolan och sen drar jag ner på Salong Eva för att prata med dom om hårfärgning :) Spännande!


Erik har kommit in nån legoperiod så han kommer hela tiden och tar mig i handen för att dra mig till lego-
lådan. Så himla gullig han är! ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0