söndag, igen...

Hej på er!
Har inte haft tid att skriva nå för än nu! Sov hos Emlia inatt, sen blev det film, trning och läxor. Har även färgat mammas hår idag. Mörkt blev det! Men snyggt. (glömde dock ta bild)
Helgen, ja den har spenderats med Emilia, Emilia och så, ja Emilia. Det har varit en bra helg :)

Längtar tills på tisdag då jag ska bleka håret. Och så är det ju dans på kvällen.

Och något som jag inte ser fram emot är proven i morgon och på onsdag. (!)
Men annars kommer det att bli en lite speciell skolvecka eftersom att Emilia kommer och prövar i klassen hela veckan. Låter bra. Men vet i sjutton hur de kommer gå på vissa lektioner hahah!

vi kollade igenom lite gamla bilder igår från 08-09
Ni får se 3 i alla fall :p

hahah! Typisk mig-uttryck då (tönthand också)






Måste säga att verkligen gillar frisyren på den bilden! Jag och uppklippt är som... mmm!
Men nu ska jag ha det jämnlångt för det är så jobbigt me luggen ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0