Söndag kväll...

Nu sitter jag på mitt rum och har nyss tvättat håret och torkat det halvt. Som ni vet jag gillar jag det ju bäst när det är halvtorrt ;) Så himla snyyyyggt!
Efter att jag och Emilia tog en promenad med hundarna (samt pratade med hennes farbror om gym) så har jag itne gjort så där super mycket kuliga saker. Typ dammsugat rummet och nedervåningen...
Men Dennis kom hit idag :D Han och Sara (flickvännen) kom hem från Grand canaria inatt, efter en supervecka där nere. (avis!) Så himla kul att träffa han igen!

Annars har jag haft kort stubin här hemma idag, igen. Men jag blir så jäkla trött på mammas humör, och pappas konstiga utbrott. haha so funny!

Bra med den här helgen var väl, SOVA, Emilia, Dennis. :p
Dåligt; Såå lättirriterad...

right here right now, så jäkla snygg, eller inte

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0