dagen :)

Sitter här i soffan och kollar runt lite på internet med en kopp te i handen. Så himla gott! =) Och en till lär det bli.

Dagen har i alla fall varit bra. Intensiv, halvt kaotisk men rolig :) Började dagen med redovisningsuppgiften och prov i Lärande och utveckling (mindre kul) och efter lunch gick hela klassen till persborg och sen vidare in till... ? ...skogen i alla fall. Åt vårat supergoda röda bröd! -.-' Nej det var ingen vidare gott. he he... Men vi hade väldigt kul i alla fall :)

I morgon slutar jag tidigt efter som att jag inte har nån svenska, inte Paulina heller så vi stannar nog troligtvis i skolan och planerar lite idrottslektion. Sen på kvällen blir det väl träning med Emilia igen :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0