hair-moment

Sitter i sängen och väntar på att utröstningen på idol ska börja. Så klart hejar jag på André (!) och Olle :)
André var ju bara bäst, helt sjukt bra är han!!

btw, dagen  har väl varit helt okej, kvällen har gått till att duscha fixa med håret lite kollat på Idol.
Ikväll har jag haft ett sånt där "JagÄlskarMittHår-moment". så himla härligt och snyggt när jag hade fönat det NÄSTAN torrt. Mitt hår är alltid som snyggast när det är fönat nästan torrt. För då är det rakt med massa volym i och så där.

Drog bara upp håret i händerna, tänk om det hade varit så här? x)


Inte bästa bilden men de bjuder jag på!


Nu börjar Idol! Puss och go natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

André var verkligen jätteduktig igår! :)

2011-09-29 @ 13:20:01
URL: http://sarasongbird.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0